Niet ingelogd (Login)

Vanilla 1.1.1 is een product van Lussumo. Meer Informatie: Documentatie, Community Support.

•  
      CommentAuthorPascalis Fapp
    • CommentTimeFeb 11th 2007 gewijzigd
     permalink
    Volgens een gerucht in de blogosfeer (via en via) zou Belgacom binnenkort een aanwezigheid in Second Life openen.
    Je raakt er via deze Second Life URL.

Het gaat om een gebouwtje voor in-Life lezingen en presentaties zo te zien.  Vandaag vond ik nog geen Belgacom-logo's terug, enkel "e-Channel" als merknaam.  Het gebouw is nog in aanbouw - het dak staat nog open :-)
    •  
      CommentAuthorCrash
    • CommentTimeFeb 13th 2007
     permalink

Dit zou best kunnen, maar dan denk ik dat het normaal voor 'intern' gebruik is bij Belgacom, zoals kennismaking voor het personeel of zo. e-channel is volgens mij de kanaal om het personeel te informeren binnen Belgacom, een interne magazine. Er zal waarschijnlijk een artikel van Second life aan gewijd zijn in die magazine.

Belgacom bestaat ook in Nederland, maar dan in kleinere mate.

• CommentAuthorAlain
    • CommentTimeFeb 21st 2007
     permalink
    Grappig.
    • CommentAuthortriss
    • CommentTimeFeb 23rd 2007
     permalink
    ze zouden beter mijn adsl-connectie eens komen stabiliseren, zodat ik niet (zoals op sommige avonden) steeds uit sl gegooid wordt omdat de internetconnectie het begeeft ;-)
  1.  permalink
    amaai da gebouw is ook gebouwt door den eerste besten noob da ze konden vinden. LOL

FUGLY gebouw met FUGLY textures!

ZIet er nie bepaald 'serieus' uit...
  2.  permalink
    ze zouden beter downloadlimiet afschaffen  
  3.  permalink
    Ik zou liever Telenet in Second Life zien. Omdat ikzelf Telenet klant ben. Ikzelf ben nooit Belgacom klant geweest, dus ja ... Ik heb daar niet veel aan , lol De internetproviders zouden zich beter bezighouden met het afschaffen van die domme download - en upload limieten. Dat zou , naar mijn mening, beter zijn voor iedereen. Ze houden zich dus bezig met virtuele gebouwen bouwen in Second Life ? Man, man , man , man , miserie. Als je problemen hebt duurt het lang alvorens ze in actie schieten om je te helpen. Ze zouden beter hun service wat opkrikken en hun helpdesk verbeteren , dan zich bezig te houden met virtuele gebouwen maken in Second Life
  4.  permalink
    Der zijn packetten zonder 'download limiet'...maar ze zijn moeilijk te vinden.

+ waarschijnlijk super duur.

Zoals het gaming packet van telenet rond de 60 euro per maand voor ewa een degelijke snelheid en 30 gig om te downloaden.

1 euro per blokje...echt een ripp off..

Vooral als he die amerikanen zo bezig ziet met hun zero download limieten...da moet echt té zalig zijn.
  5.  permalink

Anouk,

je hoeft niet zo ver te kijken. Kijk maar naar onze buurlanden, bv NL. Maar 20 euro en geen download limiet. Bv bij Tiscali (geen reclame, enkel de eerste waar ik op kwam bij het zoeken).

Dat moet inderdaad zalig zijn: altijd music streaming in SL, ook op het einde van de periode .

•  
      CommentAuthorMoraji
    • CommentTimeMar 5th 2007
     permalink
    Binnen het jaar zullen ze dat er in België ook wel eens gaan doorvoeren zeker. Uiteindelijk kan dat niet uitblijven.
    • CommentAuthorrony
    • CommentTimeMay 17th 2007
     permalink

Kan er iemand mij vertellen, hoe groot het verbruik is van bv een uurtje in second life te vertoeven, het zal wel sterk afhankelijk zijn van hoeveel je van locatie wisselt.

Iemand een idee?

• CommentAuthorvintfalken
    • CommentTimeMay 17th 2007
     permalink
    zie naar je netwerk upload en download, schrijf op
    kijk een uurtje later nog eens
    wat wiskunde

en voila?