Niet ingelogd (Login)

Vanilla 1.1.1 is een product van Lussumo. Meer Informatie: Documentatie, Community Support.

• CommentAuthoranjin-san
    • CommentTimeApr 1st 2008
     permalink

Geachte leden van dit wondermooie forum , Mjn naam is lennart soberon en ik ben momenteel bezig met werken aan mijn eindwerk voor mijn 5de jaar humaniora omtrend second life.

Ik zoek mensen die genoeg over het onderwerp weten en die bereid zijn deel te nemen aan een kort interview.

Dit zou niet mondeling gebeuren maar gewoon geschreven in de chatbox.

Alvast bedankt , en laat me iets weten

• CommentAuthorpingping
     permalink

stuur een bericht naar

Mil McMillan  (een uit noodzaak gemaakte ALT)

Ik ben een redelijke ancien met ervaring maar niet in builden of scripten

Ben meestal overdag bereikbaar namiddag maar wil wel een ander moment afspreken

• CommentAuthorpingping
     permalink
    ps Mil McMillan is te bereiken on world natuurlijk, waarom via de chat box ????
    • CommentAuthorpingping
    • CommentTimeApr 9th 2008
     permalink

Het is niet te hopen dat er een deadline op zijn werkje staat (hoop voor hem niet september) want ik hoor of zie niks meer

Misschien is hij op zoek naar me op Teen grid ?

• CommentAuthoranjin-san
    • CommentTimeApr 10th 2008
     permalink

Beste pingping,

sorry voor het lange wachten ik had het druk

ivm het interview moest je nog tijd hebben , ik zou het interview het liefst afnemen via een vorm van chatspace of messenger maar on world zou niet echt gaan.Dus als je geen probleem hebt met de vragen te beantwoorden via bv. msn messenger of gewoon via e-mail laat me dan iets weten op Len.sob@hotmail.com of Lennartsoberon@hotmail.com

groeten, Lennart Soberon