Niet ingelogd (Login)

Vanilla 1.1.1 is een product van Lussumo. Meer Informatie: Documentatie, Community Support.

• CommentAuthorAvia
    • CommentTimeFeb 1st 2008 gewijzigd
     permalink

Sinds een aantal weken loop ik rond in SL, als een redelijke newbie met verwondering over het leven in SL. Wat een prachtige wereld!
    Ik leer snel, dus ik heb me al aardig snel van alles eigen genaakt, dus kwam ik ook op het idee om eens een huisje te huren en nu heb ik er zelfs een gekocht.

Graag wil ik mijn mening eens delen over het huren of kopen van huizen.
    Als je wil huren kan dat heel snel. Mijn ervaring daarin is wisselend, soms heb je een leuk beachhuisje met privestrandje, maar zit je aan restricties vast met prims. Ik ben nogal creatief met inrichten etc. dus ik heb  veel ruimte nodig.
    De andere keer zit je opgescheept met een landlord die je dagelijks 'visiteert'.

Dus ik dacht ik koop een stuk land. Kost even wat, maar je moet het zien als een investering. Ik heb een prachtig Toscaans huis aangeschaft, maar heb nog niet de plek gevonden, waar ik dit prachtige landhuis op zou willen zetten, want ik heb veel prims nodig om mijn huis int te richten, minimaal 1000, en het huis moet er op kunnen  staan, dus geen gezeur over de kleur of de grootte van het huis etc.

Ook hou ik van mijn privacy, en mijjn ervaring is dat de 'landlords wel even elke dag ongevraagd op je landje verschijnen. Dara zit ik dus ook niet op te wachten.

Wie heeft er suggesties of betere ervaringen?

Ik zoek dus nog steeds land, met genoeg prims allowed en privacy, waar mijn Toscaanse landhuis op kan, liefst aan het strand.

• CommentAuthorzoha boa
    • CommentTimeFeb 2nd 2008
     permalink

Kontakteer mij maar even in world. Heb verschillende stukken grond te koop. Wil ze je graag even laten zien. Privacy heb je nooit in SL tenzij je je eigen sim koopt en waar je niemand toegang tot geeft.

Mvg,

ZoHa Boa

• CommentAuthorikje
    • CommentTimeFeb 6th 2008
     permalink

Persoonlijk ben ik niet voor kopen.

Als je iets koopt moet je toch nog wekelijks tier betalen.

Als je dat niet doet verlies je je land weeral.

Langs de andere kant , als je koopt ben je zeker dat het niet word verkocht.

Want huren is wonen op andersman eigendom.

Veel suc6   ;-)

• CommentAuthorAvia
    • CommentTimeFeb 7th 2008
     permalink

Ik heb inmiddels een stuk land gehuurd, zeer flexibel zijn ze daar,want mijn stuk land werd op grootte aangepast aan het huis, zonder kosten en mijn totale  prims werden op mijn verzoek ook verhoogd.

Dus ik houd het voorlopig zo. Mijn ervaringen met koop zijn dat je erg onvrij word gehouden, dat de sim-owner uiteindelijk bepaalt hoe het er allemaal uitziet. Je wilt niet weten wat een achterlijke regeltjes ze er voor bedenken, en uiteindelijk moet je nog tier gaan betalen ook.
    Ik begrijp dan niet wat het voordeel van kopen is.

Ik blijf dus lekker huren!