Niet ingelogd (Login)

Vanilla 1.1.1 is een product van Lussumo. Meer Informatie: Documentatie, Community Support.

• CommentAuthortriss
    • CommentTimeJan 23rd 2007
     permalink
    Ik merkte enige tijd geleden dat er een group in Sl was die refereerde naar dit forum, een goede zet om wat meer volk te trekken. Enige tijd later merkte ik op dat iemand in het group-imkanaal de vraag stelde "wat dat forum nu precies was" en of het betreffende groepskanaal dan het forum was...

Misschien is het geen slecht idee om eens een soort introductie oid te organiseren, waar zowel mensen naar dit forum verwijzen als beginners verderhelpen kan plaatsvinden? Mss een soort SL-verderzetting van het event in Gent waar het allemaal mee begonnen is?
  1.  permalink
    Hallo Triss,

Ik heb inderdaad die groep opgezet.  In de beschrijving van de groep staat de url http://slforum.be , maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen dat leest...

Toen ik de groep opzette, wist ik eerlijk gezegd niet dat die kon dienen als IM-kanaal (als group owner kan je dat niet afzetten, of heb ik iets overzien?).

Met "introductie" bedoel je een meeting in Second Life zelf toch?  Ik heb daar zelf geen ervaring mee, en ben zelf eerlijk gezegd een beetje sceptisch.  De beschrijvingen op het web van SL-meetings zijn nogal negatief, toch als ze van beginners komen, waarvoor zo'n meeting bedoeld is.  (Ik beschouw me ook als beginner).

Hoe zou je zo'n meeting zien, en heb je er al één opgezet?

PS: ik zit op SL soms promotie te maken voor het forum (= mensen uit te nodigen) als BelgischSLforum Volitant
    • CommentAuthortriss
    • CommentTimeJan 23rd 2007
     permalink
    hallo,

allereerst, sorry dat ik ons inworld gesprek zo afbrak, maar ik werd er plots uitgegooid....

Of je die gorep-im kan uitzetten weet ik niet, mss dat dit wel gaat via de roles en abilities?

Wat ik juist bedoel met de introductie weet ik zelf niet :-) maar ik had gewoon het gevoel dat enige promotie ed wel nuttig zou kunnen zijn.... De negatieve ervaringen zijn er wss wel, vele nieuwelingen zijn enkel geinteresseerd in zeg maar, het snelle gewin :-) freebies, campchairs ed.
    Ik den kdat het er zowat op aankomt het echt geinteresseerde publiek te vinden,  die van plan zijn om enige tijd te blijven... dat is vermoedelijk ook voor hier het interessantst :-)

Ik heb hier zelf geen ervaring mee, dus heb ik ook niet echt een concreet idee... ik zal er eens over nadenken als er interesse is :-)