"It's really devastating," says Sue Hoogestraat, 58, an export agent for a shipping company, who has been married to Mr. Hoogestraat for seven months. "You try to talk to someone or bring them a drink, and they'll be having sex with a cartoon."Betekent een relatie in SL ontrouw tov je Real-Life partner? Of zit dat op een totaal ander niveau?
Nearly 40% of men and 53% of women who play online games said their virtual friends were equal to or better than their real-life friends, according to a survey of 30,000 gamers conducted by Nick Yee, a recent Ph.D. graduate from Stanford University.
Ik vraag mij af welke verdorven geest denkt dat mensen de hand aan zichzelf slaan, tijdens het sl'en.
Gelieve je oud toetstenbord niet op ebay te zetten, of zou daar ook een "weirdo-markt" voor bestaan....... fetish met gberuikte toetstenborden ....................
In elk geval komen jullie andere mensen tegen dan ik op sl, ik mag denken en hopen dat niemand zich zit te voldoen, terwijl wij een praatje maken.
1 tot 3 van 3