Niet ingelogd (Login)

Vanilla 1.1.1 is een product van Lussumo. Meer Informatie: Documentatie, Community Support.

•  
      CommentAuthorpieterr
    • CommentTimeAug 31st 2007
     permalink
    Uit een Wall Street Journal artikel:

"It's really devastating," says Sue Hoogestraat, 58, an export agent for a shipping company, who has been married to Mr. Hoogestraat for seven months. "You try to talk to someone or bring them a drink, and they'll be having sex with a cartoon."
    Betekent een relatie in SL ontrouw tov je Real-Life partner?  Of zit dat op een totaal ander niveau?
    Gaat  de tijd en emotie die je beleeft in SL niet ten koste van je Real Life commitments?

Een ander citaat:

Nearly 40% of men and 53% of women who play online games said their virtual friends were equal to or better than their real-life friends, according to a survey of 30,000 gamers conducted by Nick Yee, a recent Ph.D. graduate from Stanford University.
  1.  permalink
    Ik vind online sex met iemand anders wel een soort van ontrouw naar je irl partner toe.

Want op een manier ben je 'intiem' met iemand anders.
    (not to mention wat sommige doen met hun eigen terwijl ze online sex hebben...in hun kop hebben ze sex met die persoon terwijl ze hoogst waarschijnlijk aan't mastruberen zijn)

Ik zelf heb geen 'online' sex met andere mensen...en zelf zou ik ook niet graag hebben dat mijn lief zulke toeren uitsteekt.

(niet graag hebben is nog lichtjes uitgedrukt...als hij ooit op eender welke manier intiem is met een ander maak ik hem het leven héél zuur)

• CommentAuthorpingping
    • CommentTimeSep 30th 2007
     permalink

Ik vraag mij af welke verdorven geest denkt dat mensen de hand aan zichzelf slaan, tijdens het sl'en.

Gelieve je oud toetstenbord niet op ebay te zetten, of zou daar ook een "weirdo-markt" voor bestaan....... fetish met gberuikte toetstenborden ....................

In elk geval komen jullie andere mensen tegen dan ik op sl, ik mag denken en hopen dat niemand zich zit te voldoen, terwijl wij een praatje maken.