13.51 ik krijg een mail dat mijn pasword veranderd werd (ik weet van niks)
13.51 ik koop voor 100 usd op het sl
13.52 weer 100
13.53 weer 100
13.54 weer 100
13.55 weer 100
13.56 weer 100
13.57 weer 100
13.58 voor de laatste aankoop van 100 us dollar
Ik blokkeer zo snel mogelijk mijn credit card, doe aangifte bij de politie die van niets weet, second life kennen ze niet, credit card gebruik amper.
Ik bel naar Linden Lab : niemand daar
Ik bel terug naar Linden Lab ; na 10 minuten aan de phone, alleen wat Amerikaanse brol en muziek, voor zulke issues is er niemand beshikbaar, try another try, dont call us, we ll call u,
thank u come again
Pingping is 800 usd dollar (600 euro) armer and who cares
However, PayPal is having issues processing LindeX transactions from the web. We are working with PayPal to resolve the issue.
Also, LindeX transactions using credit cards are slow, but the transactions should complete. If it doesn’t complete for some reason, please retry.
We apologize for the inconvenience, and hope to resolve these issues promptly.
Blijkbaar is het probleem nog niet opgelost , maar het gebeurt af en toe dat het een tijdje duurt voor men wordt uitbetaald. Het beste is om even te wachten als je ziet dat 1 transactie niet meteen lukt. Afwachten dus...heeft ze uiteraard doorgegeven aan ene abdelghani allen en jack maslow beide in de streek Bonga
Deze accounts zijn via search terug te vinden maar, wie weet ook misbruikt ....
Het ergste is dat Linden daar eigelijk een hotline voor zou moeten hebben maar doen of hun neus bloed, wss tot de pers er op komt dan zullen ze verklaren alles te doen voor hun goede medewerking.
Wie zegt dat Linden niet verantwoordelijk is voor deze gegevens,
wie sluit uit dat het een inside job is van iemand met bevoegdheden in de security
ik kan jouw paswoord ook veranderen hoor ! das 2 minuten werk, ik hoef het jouwe niet te kennen, alleen een heel beetje research is nodig
Lees het volledige verhaal met bewijs op de vintfalken site
Guy,
I have issued a refund of the charges that were fraudulently placed on your account. We'll have the account returned to you, asap. We are responding to attacks like this as quickly as possible. Sorry for the trouble.
JP
LindenLab
eerste en enige reactie van Linden, wel een positieve natuurlijk ............ ps krijg ik nu de 600 euro terug die nooit weg waren ? ;-)
Maar geen woord over de fraude zelf
neen Pascal van Linden krijg je zomaar een nieuw pasword op het mail adres dat je zelf wil.
Makkelijk zat he ?
Maar er schijnt verandering in te zitten Kijk even op de Vintfalken.com site daar zie je de volledige uitleg met bewijzen.![]()
.
Het stond niet in de mail : alleen je wachtwoord is veranderd stodn er. Ik heb dan onmiddellijk mijn wachtwoord terug veranderd en pas later viel mijn frank (euro) : hoe deed ik dat ? Ik kende het nieuwe wachtwoord niet dat zij hadden ingesteld maar ik kreeg het zomaar voor elkaar het terug te wijzigen. Pas achteraf ben ik mij vragen gaan stellen : hoe deden zij dat en hoe deed ik dat !!??
Buiten de ene zin die je zag hoorde ik totaal niks van Linden. Het feit dat ik mijn geld kon houden wijt ik aan het feit dat ik snel doorhad dat er iets niet klopte en ik onmiddellijk stopcard belde.
Misschien heeft Linden wel het nodige gedaan maar dan hebben ze er wel niet over gecommuniceerd en heden 9 juli nog steeds niks en mijn account is nog steeds geblockt; met al het geld dat er nog op stond en mijn volledige inventaris, lm, vriendenlijst en noem maar op.
Gelukkig lopen er op sl tal van mensen rond die mij steunen en iets toestoppen want op de account die ik nu nog heb (had er 3 lol) staat geen geld of zo. En ik kan niks kopen tot ik een ander manier van geld kopen vind dat ik durf te betrouwen
donderdag 13 september en Pingping is weer onder de levenden
alles opgelost, op het laatste was Garry Linden mijn contact en alles is snel en met de nodige communicatie verlopen
Pingping IS ALIVE AND KICKING (asses)
1 tot 18 van 18