Niet ingelogd (Login)

Vanilla 1.1.1 is een product van Lussumo. Meer Informatie: Documentatie, Community Support.

• CommentAuthorStarfellow
    • CommentTimeJun 19th 2007
     permalink
    Hoi, ik ben nieuw in SL. Is er een manier om Linden dollars te kopen zonder credit card (bv. via overschrijving?)
  1.  permalink

Ga eens kijken bij http://www.dutchx.nl. Voor zover ik hoor leveren die een goede service. En omdat internationale overschrijvingen gratis zijn, kan het niet echt een probleem zijn om geld naar hun over te schrijven en laten om te zetten naar Linden dollars.

Je kan die linden dollars dan gaan afhalen aan een pin-automaat inworld.

• CommentAuthorTutsa
    • CommentTimeJun 20th 2007
     permalink

Hey

Ik gebruik het systeem van Wirecard... Dit is een 'virtuele' mastercard. Je krijgt dus een rekeninggnummer met de numer van een mastercard aangekoppeld en alle andere gegevens die je nodig hebt.

Geld overschrijven naar een Belgisch rekeningnummer en een paar dagen later staat het op je mastercard...

Via de secondlife website kan je een mastercard aan je account koppelen en zo Lindendollars aankopen

Je kan tevens deze mastercard gebruiken om andere internetaankopen met de doen ook..

Wirecard wordt beheerd door een echte bank (ergens in Duitsland) dus is een zeer veilig systeem.

• CommentAuthorStarfellow
    • CommentTimeJun 27th 2007
     permalink

Broske,

DutchExchange werkt perfect! Maar het duurt wel een tijdje. Vorige woensdagavond bedrag overgeschreven (internationaal), woensdag stond het op mijn DutchX-rekening (een week dus), en zonet afgehaald aan een SL-ATM...

• CommentAuthorGypsyChris
    • CommentTimeJun 30th 2007
     permalink