Niet ingelogd (Login)

Vanilla 1.1.1 is een product van Lussumo. Meer Informatie: Documentatie, Community Support.

1.  permalink

Geniaal filmpje!!  De boodschap:
    " DRAFTFCB is on second life...for real"

Het bureau dat het filmpje gemaakt heeft, zit dus ECHT op Second Life.  In tegenstelling tot wat je in het filmpje ziet...  (via).

Zie ook: "Real Life, de laatste nieuwe hype".
    • CommentAuthorvintfalken
    • CommentTimeJun 16th 2007
     permalink
    Inderdaad, zalig.  Tot dat je het navigeren een beetje onder de knie hebt (en soms nog) voelt het echt wel zo aan. Spijtig dat het 'van trappen of hoge gebouwen vallen' er niet tussen zit, al had dat al iets moeilijker geweest om uit te voeren.
  2.  permalink
    Of het  per ongeluk al je kleren uit doen...
    Of het dragen van objecten op lichaamsdelen waar ze helemaal niet thuishoren...
    • CommentAuthorKhady Amat
    • CommentTimeJun 18th 2007
     permalink

Schitterend!

'k dacht het puur mijn onhandigheid was die er voor zorgde dat ik op sl rare situaties meemaak.  In RL loop ik minder vaak tegen de muren, verlies ook minder vaak mijn haar als ik van kledij verwissel, en als een glaasje drink blijft mijn arm niet op die hoogte hangen nadat het glas uit is.

Na dit filmpje besef ik: 't zijn er dus velen.  En als ik me de volgende keer weer asociaal ga gedragen en roerloos blijf staan (in 't beste geval), dan weet ik... 't komt wel weer goed

• CommentAuthorvintfalken
    • CommentTimeJun 19th 2007 gewijzigd
     permalink
    Dit blijft ook een leuke (samen met de 'hoofd achterstevoren op lichaam'):