"Real-life images, avatar portrayals, and other depiction of sexual or lewd acts involving or appearing to involve children or minors; real-life images, avatar portrayals, and other depictions of sexual violence including rape, real-life images, avatar portrayals, and other depictions of extreme or graphic violence, and other broadly offensive content are never allowed or tolerated within Second Life."
Jammer genoeg zijn sommige plaatsen van sl vergeven van expliciete sexuele rl beelden en films.
Ook privé hangen er heel wat kinky beelden, waarvan sommige op het internet heel gewoon geworden zijn, maar naar mijn ouderwetse normen, nu ja ik wil niet gaan doen maar..... hoeft dat echt ???
Je zou kunnen zeggen, als het niemand stoort, dan is het ok, maar ik vrees wel voor normenvervaging als dat nog mogelijk is. Linden doet er volgens mij heel weinig aan, en ik kan al raden waarom. Sex is weliswaar geen hoofddoel meer na een tijdje op SL te zijn, maar het is voor velen nog steeds een mooie "binnenkomer" (is dit hier een gepaste uitdrukking ?)
1 tot 3 van 3