Niet ingelogd (Login)

Vanilla 1.1.1 is een product van Lussumo. Meer Informatie: Documentatie, Community Support.

• CommentAuthorTutsa
    • CommentTimeMay 22nd 2007
     permalink

Eindelijk heeft Studio Brussel zijn eigen plek in SL.

Kom allen naar Club StuBru waar je 24/24 naar Studio Brussel kunt luisteren, gezellig in de zetel of aan de bar met een gratis glaasje champagne... of op de dansvloer uiteraard!

Tot daar!

Tutsa Tatsu
    Eigenaar van club StuBru

• CommentAuthorpingping
    • CommentTimeMay 24th 2007
     permalink

Dit is voorlopige 1 van de meest zielige die ik al zag, sorry

Werk aan de winkel om een serieuse vertegenwoordiger van stubru te worden

• CommentAuthorTutsa
    • CommentTimeMay 25th 2007
     permalink

OK pingping

Enige tips?
    Weet wel dat ik dit puur uit amusement doe, en er dus geen honderden euro's wil insteken... Maar als je mij al zegt waar het mis gaat, kan ik het aanpassen hé... Elke tip is welkom

•  
      CommentAuthorpieterr
     permalink
    Projecten van "liefhebbers" in de vrije uurtjes moet je toch wel met iets andere ogen bekijken dan projecten van bedrijven en agencies die er geld tegenaan gooien en betaalde mensen in huren hee PingPing :-)
    • CommentAuthorpingping
     permalink

Ik ging er van uit dat dit een project van stubru was uiteraard omdat je hun naam er zo opvallend aan verbind.  Zijn zij er mee akkoord, dan willen ze je mss steunen, maar Q de loef afsteken zal hun te veel inspanning en geld kosten, dus erop rekenen ??!!

ps ik ben geen Q eiland fan en al helemaal geen q radio fan.

Mijn slogan is Q is good for Q

Mijn voorstel werk samen met andere Vlamingen op het sl en bundel de krachten en financien; als heet dan bij enkele euro blijft (van ieder) zal er geen ruzie alleen vriendschap ontstaan.

Het is maar bij grote projecten dat de ambras begint.

• CommentAuthorpingping
     permalink

Mijn excuses dan ook aan Tutsa, dit is een heel andere uitvalsbasis dan wat ik er achter zocht.

Mea Culpa

Je mag me in sl eens meenemen naar een folterruimte ! ;-)

• CommentAuthorTutsa
    • CommentTimeMay 26th 2007
     permalink

Het is juist omdat Studio Brussel niets doet, dat ik zelf een initiatief ben begonnen.

En inderdaad, misschien dat er ooit wel eens een grote samenwerking komt met een aantal mensen om een groots project op te zetten.

Of ze moeten zelf misschien met iets afkomen hé... Misschien op het nieuwe Humo-eiland of zo...

En, pingping, excuses aanvaard

• CommentAuthorshane
     permalink
    en wat vindt stubru van je prive initiatief met hun naam erop ?
    • CommentAuthorTutsa
     permalink
    Heb ik nog niets van gehoord... Als ik de naam moet veranderen, zal ik dat wel doen
    • CommentAuthorZeb Wyler
     permalink

Ik heb onlangs nog contact opgenomen met StuBru, omdat het gerucht de ronde deed dat ze een eiland gekocht hadden (was wsl Humo). Ze zijn met niets bezig in SL, en zijn dat ook niet van plan (hun first life op orde krijgen was al moeilijk genoeg zeiden ze :p ). De VRT is meer dan StuBru alleen, dus ik vermoed dat als die al naar SL zouden gaan, dat ze met VRT naar SL zullen gaan, en niet enkel met StuBru (of Donna, of Radio 2, ...)

Anyway, ik vind dit een goed initiatief, maar de uitwerking is iets minder. Het is iets waar er al zoveel van zijn, van die rechthoekige uitgeholde 'dozen'. 

Verder heb ik ook een prive initiatief met hun naam erop, nl de groep "Studio Brussel Luisteraars". Ik heb hun dit toen ook gemeld, en ze vonden het een heel tof initiatief. Ik denk zolang dat het deftig en onschuldig blijft, dat zij weinig bezwaar zullen hebben.

• CommentAuthorTutsa
     permalink

Heb int begin van de week ook aan StuBru laten weten van m'n initiatief (in de hoop dat ze't op de radio vertelden), maar kreeg geen reactie.

Het is idd een uitgeholde doos, maar zoals al eerder gezegd... It's the first try en alle tips zijn welkom.
    De volgende maand heb ik weinig tijd, maar vanaf de zomer dan weer tijd met hopen... Waarschijnlijk kan het zijn dat er dan nog wel enige architecturele wijziging ed aan te pas komt...

•  
      CommentAuthorAragorn
    • CommentTimeJun 14th 2007
     permalink
    He kan er mij is iemand de "weg" wijzen naar deze Club StuBru...?
    • CommentAuthorTutsa
    • CommentTimeJun 19th 2007
     permalink
    • CommentAuthorTutsa
    • CommentTimeJun 19th 2007
     permalink

Club StuBru is totaal vernieuwd!  Het heeft een totaal nieuw interieur meegekregen
    (dus pinping: iets minder zielig dan vroeger)

Leuke dansruimte, en een tropische loungeruimte... Kom zeker nog eens langs!

Tutsa