De sim België organiseert een fotowedstrijd.
Wie kan deelnemen : elke Belgische avatar
Wat wordt er verwacht : een foto die genomen is in secondlife, het onderwerp is vrij, de afmetingen maximaal 2 x 2 meter, non scripted en maximaal 5 prims, bewerkingen met photoshop of een ander programma zijn toegelaten
Wanneer : de foto's kunnen ingeleverd worden bij mijzelf samen met een notecard met de naam van de maker en de titel van de foto voor 30 mei 2007.
En dan : Gedurende de ganse maand juni zullen de foto's tentoongesteld worden op de
bovenverdieping van de New Mardes Club. Gedurende dezelfde maand zal iedereen één stem kunnen uitbrengen op de mooiste foto via de site www. secondlifecrew.be. De drie foto's met de meeste stemmen krijgen een prijs en maken deel uit van de permanente collectie van New
Mardes zo de auteurs dit wensen.Bezorg me dus jullie beste sl - foto en bekom eeuwige roem.
Annsophie Maertens
Ben ontroerd. Dat een sim eigenaar zoiets wil organiseren zonder de deelnemende avatars een rib uit het lijf te snijden zal wel niet zo heel vaak voorkomen.
Zal daarom ook mijn kans wagen. Al zal het waarschijnlijk wat simpel zijn. Ben niet zo fotogeniek, en bewerken is al helemaal iets boven mijn petje. Maar toch. wie niet waagd, niet wint.
Zal wel aan mij liggen, maar ik vat de 'opgave' niet echt :p
Wat wordt er verwacht : een foto die genomen is in secondlife, het onderwerp is vrij, de afmetingen maximaal 2 x 2 meter, non scripted en maximaal 5 prims, bewerkingen met photoshop of een ander programma zijn toegelaten
Vooral die maximum afmeting en prim count, wil dat zeggen dat je eigenlijk gewoon een fotokader oid moet maken in SL, met daarin een foto die je zelf genomen hebt in SL?
1 tot 5 van 5