Hallo Belgjes,
Heb jullie forum gevonden en hele voormiddag zitten lezen. Ik ben bijna 3 jaar in SL en torturing prims sinds dag 1. Ik ben een fervente bouwer, Photoshop is my second life. Dankzij SL heb ik de liefde van mijn leven gevonden, ik leef, woon, werk nu in San Francisco (heel dichtbij Linden Lab). Ik heb nu een bedrijfje dat voor rl companies bouwt in SL (Vacature. com bv via Metacon, gebouwd door mij)
Samen met mijn vriend heb ik 12 sims, de meeste residentieel met huisjes om te verhuren,mijn winkeltjes enz. Eentje ervan is Oceanus, er ligt een gigantisch piratenschip. The Queen Leyla's Revenge 

Binnenin het schip is een echte club Cirque Mystique

We hebben parties Amerikaanse tijd maar nu ook parties Euro tijd, rond 9 uur s'avonds jullie tijd is het er goed vertoeven. De muziek is echt euro gericht. Trance, Dance en Techno...
Neem gerust eens een kijkje, met deze link kan je dadelijk daar inloggen:
Wil jezelf ook eens party organiseren contacteer ons dan maar, we stellen het schip gratis ter beschikking voor die dingen.
Een beetje zuiden van het schip is Intrigue met zijn Promenade, een echt romantische hangout...

Dit is de link van dat romantische plekje:
En ja, dit is dus allemaal Belgisch 
Voor iedereen die dit leest zend me een IM in SL en ik geef je een gratis paar sneakers in kleur naar keuze.

Hoop jullie spoedig te onmoeten!!! 
Groetjes,
Leyla
kom ik zeker en vast bezoeken ;-)
groetjes, GHOSTDOG
1 tot 4 van 4