Niet ingelogd (Login)

Vanilla 1.1.1 is een product van Lussumo. Meer Informatie: Documentatie, Community Support.

1.  permalink
    Op aanvraag:  de SL chat link.

Hoe werkt het?

• klink de link naar "chatbox" rechts in het horizontale menu bovenaan
    • je krijgt dan in de rechterbovenhoek een extra venstertje te zien: zie onderstaand screenshot
    • als je nog nooit eerder Gabbly chat gebruikte, dan is je nickname iets als gabberxxx
    • je kan die zelf veranderen bij "name" (waar er in het screenshot gabber38 staat)
    • om mee te praten: tik iets in in het onderste veldje, geef dan enter
    Is het nuttig?
    • geen idee, dat moet het gebruik uitwijzen.  Ik kan me voorstellen dat er alleen maar iemand in gaat kijken als die andere chatbox down is
    Kan je nadien achterhalen wat er gezegd is?
    • Ja.  Alles wat er op Gabbly gezegd wordt is publiek en wordt gearchiveerd.  Je kan je abonneren op de chat via de Gabbly RSS feed voor slforum.be.
    • Misschien kan ik de logs van de chat gewoon ook wel op het forum herpubliceren, daar moet ik nog een goeie manier  voor bedenken.
  2.  permalink
    of je kan op de SL test spelen :)
    • CommentAuthorLooker Lumet
    • CommentTimeMar 16th 2007 gewijzigd
     permalink
    Inderdaad, het nut van deze chatbox zal de toekomst uitwijzen, maar ik denk wel dat er interesse voor is.
    Alleen was het gisteren avond vrij vlug "opgelost "op de grid. Men kon redelijk snel terug inloggen. Of alle problemen, die reeds een paar dagen bestonden, echt zijn verholpen, zullen we moeten afwachten.;)

Request
    :
    Kan dit discussiepunt ergens apart vermeld worden, in de rechterkolom of zo, zodat, wanneer de volgende keer de grid down is, iedereen snel deze uitleg kan raadplegen, anders heeft het niet veel zin, vrees ik.
  3.  permalink
    Hallo Looker,

Ik vond zelf een link in de bovennavigatie een meer dan zichtbare plek, maar op jouw vraag heb ik op de overzichts- en categoriepagina's twee extra links in de rechternavigatie gezet. :-)
  4.  permalink
    Je had gelijk hoor, die link bovenaan was duidelijk  genoeg, maar ik doelde op de uitleg, die je nu ook rechts heb gezet. Met dank, pascalvanhecke, ik denk dat dit een nuttige link is als de grid down is. ;)
    • CommentAuthorshane
    • CommentTimeMar 21st 2007
     permalink
    als de grid down is kun je ook van de verplichte gelegenheid gebruik maken om je FL up te daten ;-)
    voor dat hopeloos lagt en vastloopt
  5.  permalink
    grid down .... en ik zit hier eenzaam op die chatbox ;)
  6.  permalink
    ok nvm , grid alweer in orde