Niet ingelogd (Login)

Vanilla 1.1.1 is een product van Lussumo. Meer Informatie: Documentatie, Community Support.

1.  permalink
    Bella March, Pieter Bosch,  Franki Polanski, en Aurelie Chevalier komen aan bod in dit interview waarvan je op dit forum de oproep vindt.

Intro:

Het is een tweede kans op een beter leven

SECOND LIFE / De mensen achter de poppetjes

Bella March. rr Steeds meer mensen beginnen een tweede leven in de virtuele wereld van Second Life. Maar wat maakt dit online rollenspel zo aantrekkelijk? ,,Je kunt er dingen doen waarvan je in het echte leven alleen kunt dromen.'' Door Yves Delepeleire

•  
      CommentAuthorCrash
    • CommentTimeMar 10th 2007 gewijzigd
     permalink

Veel vrouwen dromen ervan om model te worden in RL, in SL kunnen ze een perfect model zijn.

ps Knap scriptje Pascal ;) :p

•  
      CommentAuthorBellaMarch
    • CommentTimeMar 10th 2007 gewijzigd
     permalink

Crash, je zou misschien beter het artikel lezen vooraleer iets off-topic te schrijven.

Btw, een bravo aan Yves voor de correcte bronweergave en een evenwichtige inhoud. Voor één keer een artikel dat de sensatie niet opzoekt of oppervlakkig blijft. En dat zeg ik niet omdat ik erin sta ...

• CommentAuthorGypsyChris
    • CommentTimeMar 10th 2007
     permalink
    LOL, toevallig op MP3 geklikt om de "gazet" te lezen. Moe je eens doen. Ja, de technologie is tof. En dat Amerikaans Nederlands hilarisch.
    • CommentAuthorvintfalken
    • CommentTimeMar 10th 2007
     permalink
    Geen woord over Anshe. Zaaaaaaaaaaaaaaaaalig. :d (En ik vond het leuk eens een genuanceerd artikel te lezen.)
  2.  permalink
    Met de slider in de bovenrand kan je dus in- en uitzoomen.
  3.  permalink

> Geen woord over Anshe. Zaaaaaaaaaaaaaaaaalig. :d
    > (En ik vond het leuk eens  een genuanceerd artikel te lezen.)

Ja, eindelijk worden we allemaal niet afgeschilderd als weirdo's, die alleen maar aan sex of geld denken, maar als mensen met een normaal sociaal leven :-)

4.  permalink
    Der is niks mis met alleen aan het geld te denken :P

Geld blijft u trouw en past in je zak :)

• CommentAuthorvintfalken
    • CommentTimeMar 15th 2007
     permalink
    In SecondLife is geld geen 'basisbehoefte'. Je moet niet eten, je moet geen vaste woonstek hebben, je moet je niet persé kleden, ... Het is leuk om het te hebben, maar je kan je ook best amuseren zonder.
  5.  permalink
    Maar juist zoals in RL, maakt geld je niet gelukkig, maar is het toch gemakkelijk.
    Moet je je maar eens voorstellen: je komt op SL aan, je wilt er goed uitzien (veel freebies), maar toch niet dat wat je zoekt. En dan begint het: hetgene wat je wat lijkt kost al vlug enkele honderden Linden. Waar haal je dat geld? Op campingchairs zitten? Wanneer is er dan tijd om SL te ontdekken?

Maar het is wel zo, je kan je perfect amuseren zonder geld, alleen mag je je dan geen zorgen maken over je looks.;) (especially for the ladies;))
    •  
      CommentAuthorBellaMarch
    • CommentTimeMar 15th 2007 gewijzigd
     permalink

Geen geld en er goed uitzien is zeker verenigbaar.Tenminste als we spreken van een standaard skin (Caramel bv) en wat trendy kleren en accessoires (Free Dove of Freebie Heaven). Gurlywood geeft newbies één gratis kappersbeurt en daar kan je al aardig me of weg. Op de foto hierboven is alles ofwel newbie-stuff of gekregen.  Nu ja, ik moet toegeven dat ik er hierboven een beetje schaars gekleed bijloop. Laat het me duidelijker stellen. Zoals je op het fotomateriaal op flickr kan zien, is enkel het haar van de laatste 2 weken (één koop en één miskoop) gekocht materiaal. Zelfs de baljurken waren gratis. Om maar te zeggen dat gratis niet meteen lelijk moet zijn.

6.  permalink
    chic artikel.

Da van mensen die aan de newbie area mensen ronselen is echt waar.

't is echt triestig.

Maar laat ons eerlijk zijn...al die ronselaars + de grootste viespeuken zijn toch altijd de amerikanen.

Die mentaliteit is compleet ander.
  7.  permalink
    en ja der is inderdaad een groot verschil als je Sl speelt met een vrouwelijke avatar of met een mannelijke avatar.

Een mannelijke avatar laten ze gerust...alhoewel er een paar psycho bitches zijn in SL..
    Als je male avatar knap is da ze u ook beginnen lastig vallen en je paaien zo da je hun 'vriendje' zou zijn.
    Tuurlijk als je als vrouw een mannelijk avatar speelt en een andere vrouw 'probeert' dan merk je dat direct.

Als vrouwelijk avatar is SL een beetje hell.
    Op drukke plaatsen komt het inderdaad voor da je IM's krijgt van mensen die alleen maar uit op seks.
    Ik heb ook vooral het verschil gemerkt tussen de aandacht die een blondine krijgt en de aandacht die een brunette/zwartharige krijgt.

Ik speel al 3 jaar met een poppetje dat zwart haar heeft en donkere ogen...
    Ik ben nooit echt veel lastig gevallen , maar één keer je blond haar aandoet stromen de IM's binnen.

Ik heb ook al huidskleur verschil getest.
    Daar viel niet veel op aan te merken.
    Der zijn zo wel van die 'black communities'...maar ge zult zien al de zwarte mannen zijn altijd samen met cheap blond trailer trash die hun kont op 100 staan hebben.

Nu heb'k niet meer zoveel last van geile bokken in SL.

Simpel een kwestie van eens goed u gedacht te zeggen , zodat ze weten waar ze staan...en da ze niet moeten proberen bij u...NO PUNANI HERE !