1 tot 13 van 13
Het is een tweede kans op een beter leven
SECOND LIFE / De mensen achter de poppetjes
Steeds meer mensen beginnen een tweede leven in de virtuele wereld van Second Life. Maar wat maakt dit online rollenspel zo aantrekkelijk? ,,Je kunt er dingen doen waarvan je in het echte leven alleen kunt dromen.'' Door Yves Delepeleire
Veel vrouwen dromen ervan om model te worden in RL, in SL kunnen ze een perfect model zijn.
ps Knap scriptje Pascal ;) :p
> Geen woord over Anshe. Zaaaaaaaaaaaaaaaaalig. :d
> (En ik vond het leuk eens een genuanceerd artikel te lezen.)
Ja, eindelijk worden we allemaal niet afgeschilderd als weirdo's, die alleen maar aan sex of geld denken, maar als mensen met een normaal sociaal leven :-)
Geen geld en er goed uitzien is zeker verenigbaar.Tenminste als we spreken van een standaard skin (Caramel bv) en wat trendy kleren en accessoires (Free Dove of Freebie Heaven). Gurlywood geeft newbies één gratis kappersbeurt en daar kan je al aardig me of weg. Op de foto hierboven is alles ofwel newbie-stuff of gekregen. Nu ja, ik moet toegeven dat ik er hierboven een beetje schaars gekleed bijloop. Laat het me duidelijker stellen. Zoals je op het fotomateriaal op flickr kan zien, is enkel het haar van de laatste 2 weken (één koop en één miskoop) gekocht materiaal. Zelfs de baljurken waren gratis. Om maar te zeggen dat gratis niet meteen lelijk moet zijn.
1 tot 13 van 13