Ik denk dat je ook inderdaad premium moet zijn, want idd. hoe ga je anders verzekeren dat ze maandelijks betalen (voor server onderhoud enz.). Beetje zoals domein en webspace registratie.
Er moet user identificatie mogelijk zijn, om te zien wie de rechtmatige owner is, via je rekening.
yup
http://secondlife.com/knowledgebase/article.php?id=055
Alleen moet je FL eruit laten, er zijn teveel bots die land automatisch opkopen die andere spelers geen kans meer geven daarom hebben ze 't afgeschaft. Maar dit hebben ze nog niet up to date gehouden.
2. What is the ongoing cost of owning land?
To own land you must sign up for the $9.95 per month Premium membership. You'll be able to purchase a 512 square meter plot of land before any land maintenance fees kick-in.
3. What else do I get with the Premium Plan?
Je moet geen premium account zijn om land te bezitten. Je kan ook land kopen van een sim owner. De land-tier of huur betaal je dan aan de sim-owner i.p.v. aan Linden Labs. Je moet enkel premium zijn om LL grond te bezitten.
Bijvoorbeeld mijn alt-account heeft een stuk grond en is geen premium account.
Wat wel is: je moet een "verified" account zijn: je payment informatie moet bij LindenLabs in orde zijn. Dat was in eerste instantie het probleem voor mijn alt-account om land te kopen. CC gegevens invullen en het was opgelost.
er zijn ook nederlandstalige private-sims eigenaren te vinden, zoek bv eens nederlandse namen, dan vind je vast iets.
Kijk goed rond voordat je iets huurt, prijzen kunnen erg variëren. Sommigen willen snel geld verdienen, maar anderen zijn heel redelijk en kunnen concurerende prijzen neerzetten onder de mainland kosten. (bv ondergetekende
) Op de private sims kun je je voordeel vaak al halen doordat je geen premium hoeft te zijn.
Als je voor een jaar premium wordt valt het ook nog best mee hoor.
Dat kost $72 ipv $120 bij maandelijk. Elke premium krijgt trouwens elke week L$300 zakgeld, wat op jaarbasis overeenkomt met $54 (huidige exchange rates), waardoor het eigenlijk nog maar $18 kost.
Het meeste zal je dan wsl wel nog kwijtzijn aan de aankoop van de grond. 512m² mainland kan je momenteel tussen de L$5000 en L$10000 vinden als je een beetje rondkijkt.
Wat het voordeligste is weet ik niet, dat hangt af van je situatie. Hoe langer je het land wil houden, hoe 'voordeliger' kopen wordt. Als je denkt binnen enkele maanden SL beu te zijn, dan is huren de aangewezen optie. (uiteraard als je gekocht hebt, kan je het ook weer verder verkopen als je het beu bent)
Als je geinteresseerd bent in het kopen van land, kun je mij IM'n .
Ik heb een flink stuk land met op een hoek staan met privestrand. 1100 prims allowed, tier betaal je per week. Mooi en vrij uitzicht .
Er zit een voorwaarde aan, je mag niet hoger bouwen dan 15 mtr en het huis moet wit, bruin of van hout zijn. Verder ben je helemaal vrij, op een een prachtig eiland.
Kosten 45000 linden, dus als je het wil kopen, IM mij, dan kan je het komen bekijken,
groet,
Avia Bonne
1 tot 11 van 11